"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w lutym 2008r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodnikówspołeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 150 391 egz. i byłao 5 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2007. Na trzecimmiejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) -sprzedaż spadła o 11,5 proc. i wyniosła 121 667 egzemplarzy.
Słaby wynik odnotował również "Wprost" - spadek o 16,2 proc. dopoziomu 109,8 tys. egzemplarzy.
Na przeciwnym biegunie tygodniki "Gość Niedzielny" i "Przekrój",które zanotowały wzrost sprzedaży.
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem jest "Angora" (spadek sprzedaży), wyprzedzając"Forum".

Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 75 837 egz., zdecydowaniewięcej niż "Gazety Polskiej" (Niezależne WydawnictwoPolskie).











