Duży spadek sprzedaży tygodnika Wprost i Newsweek

Największe tygodniki społeczno-polityczne zanotowały w lutym dużyspadek sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej? Zapraszamy dozapoznania się z raportem portalu Wirtualnemedia.pl.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

"Polityka" (Polityka Spółdzielnia Pracy) odnotowała w lutym 2008r. najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodnikówspołeczno-politycznych - wynika z najnowszych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem "Polityki" wyniosła 150 391 egz. i byłao 5 proc. niższa niż w analogicznym okresie roku 2007. Na trzecimmiejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel Springer Polska) -sprzedaż spadła o 11,5 proc. i wyniosła 121 667 egzemplarzy.

Słaby wynik odnotował również "Wprost" - spadek o 16,2 proc. dopoziomu 109,8 tys. egzemplarzy.

Na przeciwnym biegunie tygodniki "Gość Niedzielny" i "Przekrój",które zanotowały wzrost sprzedaży.

Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem jest "Angora" (spadek sprzedaży), wyprzedzając"Forum".

Średnia sprzedaż tygodnika 'Nie' wyniosła 75 837 egz., zdecydowaniewięcej niż "Gazety Polskiej" (Niezależne WydawnictwoPolskie).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska