„Inny punkt widzenia” to magazyn, w którym Grzegorz Miecugow rozmawia ze znanymi Polakami o politycznej rzeczywistości, poglądach, sposobach na życie. Program wrócił na antenę 10 stycznia br. i pokazywany jest w w niedziele o 13.40. Dotychczas nadano trzy odcinki, które obejrzało średnio137 tys. widzów, co dało stacji 1,09 proc. udziału w grupie 4+ i 0,67 proc. w komercyjnej 16-49 - pokazują dane AGB Nielsen Media Research przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Rok temu w tym paśmie stację śledziło 153 tys. osób, a jej udział wynosił odpowiednio 1,28 proc. i 1,08 proc.
W przeszłości magazyn gościł na antenie TVN 24 w latach 2004 – 2006. Z dostępnych danych telemetrycznych wynika, że w okresie od października do grudnia 2006, gdy program zszedł z anteny, odcinki nadawane wówczas o 16.10 oglądało średnio 66 tys. widzów. Dawało to stacji 0,52 proc. udziału w 4+ i 0,40 proc. w 16-49

„Inny punkt widzenia” oglądają głównie kobiety, widzowie powyżej 40. roku życia, mieszkańcy małych i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Oglądalność „Innego punktu widzenia” odcinek po odcinku
Profil widowni programu











