Dwie agencje walczą o 3,5 mln zł budżetu Ministerstwa Rozwoju i Technologii

Do przetargu Ministerstwa Rozwoju i Technologii na obsługę mediową kampanii edukacyjno-informacyjnej dla przedsiębiorców zgłosiły się dwie agencje — dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Akcja ma informować o korzyściach płynących z wykorzystywania technologii cyfrowych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Dwie agencje walczą o 3,5 mln zł budżetu Ministerstwa Rozwoju i Technologii
Ministerstwo Rozwoju i Technologii

Agencje te to Fabryka Marketingu i Euvic Media. Pierwsza złożyła ofertę z ceną 3,77 mln zł, a druga - z ceną 3,79 mln zł.

Budżet resortu na zaplanowane działania wynosi 3 524 350 zł.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. zakupem powierzchni reklamowej na portalach internetowych, w social mediach, radiach ogólnopolskich i lokalnych oraz serwisach streamingowych.

Jej zadaniem będzie też segmentacja i dotarcie do określonej grupy docelowej poprzez direct marketing oraz prowadzenie kampanii wizerunkowych i efektywnościowych, jak również tworzenie planów mediowych z docelowymi wskaźnikami.

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena z prowizją (30 proc.), deklarowany zasięg kampanii (20 proc.), deklarowany ruch wygenerowany w kampanii (20 proc.), strategia dotarcia do grupy docelowej (20 proc.), widoczność kampanii (10 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Świąteczna piosenka Radia 357 z kolejnym teledyskiem

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"