Dwie agencje walczą o 3,5 mln zł budżetu Ministerstwa Rozwoju i Technologii

Do przetargu Ministerstwa Rozwoju i Technologii na obsługę mediową kampanii edukacyjno-informacyjnej dla przedsiębiorców zgłosiły się dwie agencje — dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Akcja ma informować o korzyściach płynących z wykorzystywania technologii cyfrowych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Dwie agencje walczą o 3,5 mln zł budżetu Ministerstwa Rozwoju i Technologii
Ministerstwo Rozwoju i Technologii

Agencje te to Fabryka Marketingu i Euvic Media. Pierwsza złożyła ofertę z ceną 3,77 mln zł, a druga - z ceną 3,79 mln zł.

Budżet resortu na zaplanowane działania wynosi 3 524 350 zł.

Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. zakupem powierzchni reklamowej na portalach internetowych, w social mediach, radiach ogólnopolskich i lokalnych oraz serwisach streamingowych.

Jej zadaniem będzie też segmentacja i dotarcie do określonej grupy docelowej poprzez direct marketing oraz prowadzenie kampanii wizerunkowych i efektywnościowych, jak również tworzenie planów mediowych z docelowymi wskaźnikami.

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: cena z prowizją (30 proc.), deklarowany zasięg kampanii (20 proc.), deklarowany ruch wygenerowany w kampanii (20 proc.), strategia dotarcia do grupy docelowej (20 proc.), widoczność kampanii (10 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek