Przetarg jest podzielony na dwie części. Pierwsza dotyczy bieżącego wsparcia zespołu komunikacji i mediów PARP w zakresie działań PR. Wybrana agencja zajmie się m.in. kontaktami z mediami, wysyłką informacji prasowych i komunikatów, obsługą wydarzeń PR, takich jak np. konferencje prasowe oraz komunikacją kryzysową.
Budżet PARP na te działania wynosi 796,2 tys. zł
Druga część dotyczy z kolei pośrednictwa w zakupie mediów. Wybrana agencja będzie odpowiadać m.in. za zakup powierzchni reklamowej w prasie oraz w serwisach internetowych na potrzeby zamieszczania publikacji informacyjnych, edukacyjnych, upowszechniających, promocyjnych lub reklamowych. Będzie to również zakup czasu antenowego w stacjach radiowych i telewizyjnych.
Budżet na te działania wynosi 3,73 mln zł.

Siedmiu chętnych
Do przetargu zgłosiło się siedem agencji. Każda złożyła ofertę zarówno w pierwszej, jak i drugiej jego części.
38PR&Content Communication zaproponowała w części dot. zakupu mediów kwotę 1,11 mln zł, a w części dot. wsparcia PR - 546,1 tys. zł. Clear Communication Group zaoferowała odpowiednio: 482,2 tys. zł i 194,34 tys. zł, inPlus Media - 589,4 tys. zł i 310,4 tys. zł, ITBC Communication - 743,5 tys. zł i 361,8 tys. zł, Lion Communications - 1,9 mln zł i 916,4 tys. zł, On Board Public Relations - 926,2 tys. zł i 455,7 tys. zł, a Remarkable Ones - 620,5 tys. zł i 292,4 tys. zł.
Umowy z wybranymi agencjami zostaną zawarte na okres 24 miesięcy.











