Siedem agencji walczy o 4,5 mln zł budżetu PARP

Do przetargu, w którym Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybiera agencję PR i dom mediowy, zgłosiło się siedem agencji – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Walczą o 4,5 mln zł budżetu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Siedem agencji walczy o 4,5 mln zł budżetu PARP
7 agencji w przetargu PARP

Przetarg jest podzielony na dwie części. Pierwsza dotyczy bieżącego wsparcia zespołu komunikacji i mediów PARP w zakresie działań PR. Wybrana agencja zajmie się m.in. kontaktami z mediami, wysyłką informacji prasowych i komunikatów, obsługą wydarzeń PR, takich jak np. konferencje prasowe oraz komunikacją kryzysową.

Budżet PARP na te działania wynosi 796,2 tys. zł

Druga część dotyczy z kolei pośrednictwa w zakupie mediów. Wybrana agencja będzie odpowiadać m.in. za zakup powierzchni reklamowej w prasie oraz w serwisach internetowych na potrzeby zamieszczania publikacji informacyjnych, edukacyjnych, upowszechniających, promocyjnych lub reklamowych. Będzie to również zakup czasu antenowego w stacjach radiowych i telewizyjnych.

Budżet na te działania wynosi 3,73 mln zł.

Siedmiu chętnych

Do przetargu zgłosiło się siedem agencji. Każda złożyła ofertę zarówno w pierwszej, jak i drugiej jego części.

38PR&Content Communication zaproponowała w części dot. zakupu mediów kwotę 1,11 mln zł, a w części dot. wsparcia PR - 546,1 tys. zł. Clear Communication Group zaoferowała odpowiednio: 482,2 tys. zł i 194,34 tys. zł, inPlus Media - 589,4 tys. zł i 310,4 tys. zł, ITBC Communication - 743,5 tys. zł i 361,8 tys. zł, Lion Communications - 1,9 mln zł i 916,4 tys. zł, On Board Public Relations - 926,2 tys. zł i 455,7 tys. zł, a Remarkable Ones - 620,5 tys. zł i 292,4 tys. zł.

Umowy z wybranymi agencjami zostaną zawarte na okres 24 miesięcy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP