Brylski to dziennikarz, stylista i konsultant kreatywny, specjalizujący się w modzie męskiej. W branży lifestyle pracuje od 16 lat. Prowadził dział mody Elle Man oraz autorski podcast "Sektor M" dla Vogue Polska. Przez wiele lat współpracował z m.in. GQ Portugal, Pulsem Biznesu, Zwierciadłem, a ostatnio z portalem Fashion Biznes
Kapla to autor powieści kryminalnych i reportaży podróżniczych. Zanim związał się z lifestylową prasą pisał o aferach, potem o podróżach.
Jak niedawno informowaliśmy, pierwszy numer "GQ Poland" pojawi się w sprzedaży 27 listopada. Za tytułem stoi spółka zależna grupy New Media Wave, redaktorem naczelnym jest Olivier Janiak, a do zespołu redakcyjnego dołączyli już m.in. Ismena Dąbrowska jako digital directorka i Olga Łacna jako creative directorka.

Jakub Wojtaszczyk będzie pisał o fenomenach kultury, serialach, filmach i literaturze, a także zajmie się tematami społecznymi i psychologicznymi. Lech Podhalicz będzie natomiast odpowiedzialny za treści online.
Natomiast biuro reklamy New Media Wave Publishing tworzą m.in. Zbigniew Kokot, Katarzyna Ryciak, Magdalena Jaworska oraz Michał Burecki.
80 proc. udziałów New Media Wave przejęła spółka OmiImage założona przez Omenę Mensah.











