"Pięć lat temu, zaczynając dziennikarski freelance, powiedziałem sobie, że wrócę na etat dopiero wtedy, gdy do Polski wejdzie GQ. Magazyn, na którego tekstach uczyłem się fachu, którego teksty podziwiałem i który sprawiał, że z zazdrością patrzyłem na zagraniczny rynek – przekazał Jakub Wojtaszczyk na LinkedInie.
"Będę pisał zarówno do online’u, jak i do printu o tym co dotychczas, czyli o filmach, serialach i książkach, zajmę się tematami społecznymi i tymi skierowanymi do LGBT-ów. Oczywiście pojawią moje ulubione wywiady i - na co najbardziej czekałem - profile! GQ Poland startuje 26 listopada. Do tego czasu będę obkładać się kryształami" – dodał

Do tej pory Wojtaszczyk działał jako freelancer. Zaczynał w wielkopolskim portalu Kultura u Podstaw, a potem był związany się z m.in. OKO.press, "Vogue Polska", "Mint Magazine", Spider’s Web oraz magazynami "Replika" i "Tygodnik Powszechny".
Współprowadził podcasty o serialach "Nie spać, słuchać" i "W ostatnim odcinku". Jest autorem kilku książek, w tym "Cudownego przegięcia. Reportażu o polskim dragu" (Wydawnictwo Znak)
"BIG NEWS! Zgodnie z linkedinowym wajbem: ekscytacja, duma i radość. Rzucam here we go i wjeżdżam z grubym info, że dołączyłem do redakcji GQ Poland w roli dziennikarza. To dla mnie ważny news - na maksa się cieszę, że po dłuższym czasie wracam do mediów z naciskiem na lifestyle/popkultura. Jeśli ktoś tęsknił za moim pisaniem i gadaniem to pod koniec listopada będzie dobra okazja do nadrobienia zaległości" – przekazał Lech Podhalicz na LinkedInie.

Podhalicz będzie odpowiedzialny głównie za online. Ma blisko współpracować z digital directorką Ismeną Dąbrowską, redaktorem naczelnym Olivierem Janiakiem, zespołem redakcyjnym oraz działami social media i wideo GQ Poland.
Podhalicz to dziennikarz popkulturowy z ponad dekadą doświadczenia w branży muzycznej, medialnej i eventowej. Współpracuje również z Clout Festival, gdzie zajmuje się szeroko pojętą komunikacją i social mediami.
Wcześniej związany był z newonce, gdzie pełnił rolę redaktora naczelnego oraz Deputy Content Directora. Współpracował również z m.in. Going., Noizz, 4the20s, Great September, Aktivist czy Electronic Beats.

Jak niedawno informowaliśmy, pierwszy numer "GQ Poland" pojawi się w sprzedaży 27 listopada. Za tytułem stoi spółka zależna grupy New Media Wave, redaktorem naczelnym jest Olivier Janiak, a do zespołu redakcyjnego dołączyli już m.in. Ismena Dąbrowska jako digital directorka iz Olga Łacna jako creative directorka.
Natomiast biuro reklamy New Media Wave Publishing tworzą m.in. Zbigniew Kokot, Katarzyna Ryciak, Magdalena Jaworska oraz Michał Burecki.
80 proc. udziałów New Media Wave przejęła spółka OmiImage założona przez Omenę Mensah.











