Dwóch kolejnych dziennikarzy w "GQ Poland"

Do zespołu magazynu "GQ Poland" dołączyło dwóch dziennikarzy. Jakub Wojtaszczyk będzie pisał o fenomenach kultury, serialach, filmach i literaturze, a także zajmie się tematami społecznymi i psychologicznymi. Lech Podhalicz będzie natomiast odpowiedzialny za treści online.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Dwóch kolejnych dziennikarzy w "GQ Poland"
Lech Podhalicz, Jakub Wojtaszczyk

"Pięć lat temu, zaczynając dziennikarski freelance, powiedziałem sobie, że wrócę na etat dopiero wtedy, gdy do Polski wejdzie GQ. Magazyn, na którego tekstach uczyłem się fachu, którego teksty podziwiałem i który sprawiał, że z zazdrością patrzyłem na zagraniczny rynek – przekazał Jakub Wojtaszczyk na LinkedInie.

"Będę pisał zarówno do online’u, jak i do printu o tym co dotychczas, czyli o filmach, serialach i książkach, zajmę się tematami społecznymi i tymi skierowanymi do LGBT-ów. Oczywiście pojawią moje ulubione wywiady i - na co najbardziej czekałem - profile! GQ Poland startuje 26 listopada. Do tego czasu będę obkładać się kryształami" – dodał

Screen
Screen © LinkedIn Jakub Wojtaszczyk | Jakub Wojtaszczyk

Do tej pory Wojtaszczyk działał jako freelancer. Zaczynał w wielkopolskim portalu Kultura u Podstaw, a potem był związany się z m.in. OKO.press, "Vogue Polska", "Mint Magazine", Spider’s Web oraz magazynami "Replika" i "Tygodnik Powszechny".

Współprowadził podcasty o serialach "Nie spać, słuchać" i "W ostatnim odcinku". Jest autorem kilku książek, w tym "Cudownego przegięcia. Reportażu o polskim dragu" (Wydawnictwo Znak)

"BIG NEWS! Zgodnie z linkedinowym wajbem: ekscytacja, duma i radość. Rzucam here we go i wjeżdżam z grubym info, że dołączyłem do redakcji GQ Poland w roli dziennikarza. To dla mnie ważny news - na maksa się cieszę, że po dłuższym czasie wracam do mediów z naciskiem na lifestyle/popkultura. Jeśli ktoś tęsknił za moim pisaniem i gadaniem to pod koniec listopada będzie dobra okazja do nadrobienia zaległości" – przekazał Lech Podhalicz na LinkedInie.

Screen
Screen © LinkedIn Lech Podhalicz | Lech Podhalicz

Podhalicz będzie odpowiedzialny głównie za online. Ma blisko współpracować z digital directorką Ismeną Dąbrowską, redaktorem naczelnym Olivierem Janiakiem, zespołem redakcyjnym oraz działami social media i wideo GQ Poland.

Podhalicz to dziennikarz popkulturowy z ponad dekadą doświadczenia w branży muzycznej, medialnej i eventowej. Współpracuje również z Clout Festival, gdzie zajmuje się szeroko pojętą komunikacją i social mediami.

Wcześniej związany był z newonce, gdzie pełnił rolę redaktora naczelnego oraz Deputy Content Directora. Współpracował również z m.in. Going., Noizz, 4the20s, Great September, Aktivist czy Electronic Beats.

Jak niedawno informowaliśmy, pierwszy numer "GQ Poland" pojawi się w sprzedaży 27 listopada. Za tytułem stoi spółka zależna grupy New Media Wave, redaktorem naczelnym jest Olivier Janiak, a do zespołu redakcyjnego dołączyli już m.in. Ismena Dąbrowska jako digital directorka iz Olga Łacna jako creative directorka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Do Rzeczy" dłużej poczeka na inwestorów

"Do Rzeczy" dłużej poczeka na inwestorów

Cyberterroryści w rękach policji. Mieli na koncie 380 fałszywych alarmów

Cyberterroryści w rękach policji. Mieli na koncie 380 fałszywych alarmów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Nowy film Smarzowskiego rządzi w kinach. Już ponad milion widzów

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

Polski marketplace coraz zyskowniejszy. Przyciąga nowych kupujących

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku

Legimi ucierpiało przez hakerów. Ubyła ponad połowa zysku