PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people (dane za listopad)
„Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people (dane za listopad)
„Show” liderem dwutygodników people. Duży spadek „Party” i „Gali”
„Show” liderem dwutygodników people. Duży spadek „Party” i „Gali”
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Party” na czele dwutygodników people. Wzrosła sprzedaż „Vivy!”, ostro w dół „Gala”
„Party” na czele dwutygodników people. Wzrosła sprzedaż „Vivy!”, ostro w dół „Gala”
Wszystkie dwutygodniki people na minusie w maju. „Show” z największym spadkiem
Wszystkie dwutygodniki people na minusie w maju. „Show” z największym spadkiem
Topnieje rynek dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za kwiecień)
Segment dwutygodników people w I kwartale stopniał o 19 proc. „Flesz” najbardziej w dół
Tylko „Viva!” na plusie wśród dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za luty)
Tylko „Viva!” na plusie wśród dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za luty)
Segment dwutygodników people stopniał o 26 proc. „Viva!” o 47 proc. w dół
Segment dwutygodników people stopniał o 26 proc. „Viva!” o 47 proc. w dół
Wszystkie dwutygodniki people na minusie w 2015 roku. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”, który stracił 39 proc.
Wszystkie dwutygodniki people na minusie. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”
„Party” na czele dwutygodników people. „Flesz” o 58 proc. w dół
„Flesz” o 73 proc. w dół. Dane sprzedaży dwutygodników people od 2005 roku
„Flesz” o 73 proc. w dół. Dane sprzedaży dwutygodników people od 2005 roku
„Flesz” z największym spadkiem sprzedaży w I półroczu
„Party” na czele dwutygodników people. Rekordowo niski wynik „Flesza”