„Party” liderem, tylko „Show” zyskało

W lipcu br. liderem sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people pozostało „Party” (Edipresse Polska), ale tytuł ten podobnie jak większość magazynów zanotował spadek. Wzrost odnotowało tylko „Show”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika “Party” w lipcu br. wyniosła 495 420 egz. i była niższa o 1,98 proc. niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. W lipcu br. jeden numer miał cenę 1,50 zł, a drugi - 1,99 zł, zaś w lipcu ub.r. oba miały cenę 1,99 zł.

Na drugim miejscu pozostał magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on jedyny wzrost sprzedaży ogółem w zestawieniu, wynoszący 2,11 proc. i średni wynik na poziomie 481 768 egz. Stało się tak, mimo że w lipcu br. tytuł kosztował 1,50 zł, a rok wcześniej - 1,99 zł.

Na trzeciej pozycji znalazł się ukazujący się od października ub.r. „Flesz” (Edipresse Polska), który sprzedał się średnio w liczbie 315 326 egz.

Największy spadek sprzedaży ogółem zanotowała plasująca się na czwartym miejscu „Viva!” (Edipresse Polska). Jej średni wynik zmalał o 33,72 proc. do 201 166 egz. W lipcu br. oba numery miały cenę 2,99 zł, a rok wcześniej „Viva!” kosztowała 5,99 zł i 0,99 zł.

W lipcu br. w porównaniu do czerwca br. wszystkie magazyny people zanotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskał „Flesz” (było to 22,48 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele