PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. Tylko „Gala” na plusie
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. Tylko „Gala” na plusie
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w 2018 roku
„Party” liderem sprzedaży dwutygodników people w 2018 roku
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. „Gala” najbardziej w dół
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I-III kwartale
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I-III kwartale
„Party” na czele dwutygodników people. „Show” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. „Show” najbardziej w dół
„Party” na czele dwutygodników people. Tylko „Gala” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people. Tylko „Gala” ze wzrostem
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I półroczu
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Party” na czele dwutygodników people w kwietniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” ze wzrostem
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I kwartale
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w I kwartale
„Viva!” na czele dwutygodników people w lutym 2018
„Viva!” na czele dwutygodników people w lutym 2018
„Party” na czele dwutygodników people w styczniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie
„Party” na czele dwutygodników people w styczniu. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2017 roku
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2017 roku
„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie
„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. Tylko „Sukcesy i Porażki” na plusie
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” zyskała najwięcej
„Party” nowym liderem sprzedaży wśród dwutygodników people. „Gala” zyskała najwięcej
„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. „Flesz” wyprzedził „Galę”
„Party” na czele sprzedaży dwutygodników people. „Flesz” wyprzedził „Galę”
„Viva!” wyprzedziła „Show” w lipcu. Wszystkie dwutygodniki people na minusie
„Viva!” wyprzedziła „Show” w lipcu. Wszystkie dwutygodniki people na minusie
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym półroczu
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym półroczu
Spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników people, „Party” najchętniej kupowane (dane za maj)
Spadła sprzedaż wszystkich dwutygodników people, „Party” najchętniej kupowane (dane za maj)
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym kwartale
„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w pierwszym kwartale
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people (dane za listopad)
„Party” na czele sprzedaży wśród dwutygodników people (dane za listopad)
„Show” liderem dwutygodników people. Duży spadek „Party” i „Gali”
„Show” liderem dwutygodników people. Duży spadek „Party” i „Gali”
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Party” najchętniej kupowanym dwutygodnikiem people w 2016 roku
„Party” na czele dwutygodników people. Wzrosła sprzedaż „Vivy!”, ostro w dół „Gala”
„Party” na czele dwutygodników people. Wzrosła sprzedaż „Vivy!”, ostro w dół „Gala”
Wszystkie dwutygodniki people na minusie w maju. „Show” z największym spadkiem
Wszystkie dwutygodniki people na minusie w maju. „Show” z największym spadkiem
Topnieje rynek dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za kwiecień)
Segment dwutygodników people w I kwartale stopniał o 19 proc. „Flesz” najbardziej w dół
Tylko „Viva!” na plusie wśród dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za luty)
Tylko „Viva!” na plusie wśród dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za luty)
Segment dwutygodników people stopniał o 26 proc. „Viva!” o 47 proc. w dół
Segment dwutygodników people stopniał o 26 proc. „Viva!” o 47 proc. w dół
Wszystkie dwutygodniki people na minusie w 2015 roku. „Viva!” wyprzedziła „Flesz”, który stracił 39 proc.