Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I półroczu 2014 roku wyniosła 338 346 egz. i w porównaniu do I półrocza 2013 roku spadła o 11,30 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 17,59 proc. do 264 043 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 182 067 egz., po spadku o 17,49 proc.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 163 298 egz., po spadku w skali roku o 21,10 proc. - największym w zestawieniu.

W czerwcu 2014 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do czerwca 2013 roku zmniejszył się o 11,46 proc. do 294 707 egz. Drugie miejsce należało do „Tiny” (210 387 egz.; w dół o 19,55 proc.), a trzecie - do „Pani Domu” (158 848 egz.; - 11,62 proc.).Również i tutaj najwięcej stracił „Naj” - było to 24,71 proc. do 124 642 egz.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.











