W spocie pod hasłem „Działaj #JakDziewczyna” Karolina Kołeczek, uprawiająca bieg przez płotki, opowiada o barierach psychicznych i stereotypach społecznych, które jako młoda dziewczyna z małej miejscowości napotkała w początkach swojej kariery sportowej. Jednocześnie prezentowane są dane z sondażu przeprowadzonego w USA o tym, że w okresie dojrzewania u dziewczyn spada pewność siebie i połowa z nich przestaje uprawiać sport.
Klip zachęca internautki, żeby pokazywały w mediach społecznościowych, jak przełamują swoje ograniczenia, a do wpisów, zdjęć i wideo dodawały tag „#JakDziewczyna”.
Marka Always globalną kampanię wizerunkową pod hasłem „Like a Girl” prowadzi od dwóch lat. W jej poprzedniej odsłonie zwracano uwagę, że internetowe emotikony promują nieprawdziwy, stereotypowy wizerunek kobiet.

Pierwsza faza kampanii „Like a girl” w 2015 roku otrzymała Grand Prix w kategorii PR i kilka innych nagród na festiwalu Cannes Lions.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/olimpijska-piesn-z-hymnow-narodowych-reklamuje-samsung-galaxy-s7-edge-wideo ##
Pod koniec czerwca br. zaczęła się globalna odsłona akcji związana z tegorocznymi igrzyskami olimpijskimi. Bohaterkami kampanii są dziewczyny, które uprawiają różne dyscypliny sportowe i przełamują dotyczące tego stereotypy.

Procter & Gamble od kilku lat z okazji zimowych i letnich igrzysk olimpijskich prowadzi również wizerunkową kampanię pod hasłem „Dziękuję Ci, Mamo”. Jej tegoroczna odsłona zaczęła się pod koniec kwietnia, w Polsce bohaterami akcji są Maja Włoszczowska i Radosław Kawęcki ze swoimi matkami.
Kampania pod hasłem „Działaj #JakDziewczyna” jest prowdzona przede wszystkim na portalach społecznościowych. Biuro prasowe Procter & Gamble Polska nie odpowiedziało na nasze pytania o szczegółowy przebieg akcji.











