W okresie od 1 stycznia do 24 lipca 2014 roku pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji wśród widzów mających od 4 do 12 lat należało do Polsatu. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem analogicznego okresu ub.r. zmniejszył się o 4,31 proc. i wyniósł 11,54 proc., ale stacja utrzymała pierwsze miejsce - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu - tak jak rok wcześniej - uplasowała się telewizja TVN, której udział wzrósł o 2,60 proc. i wyniósł 8,67 proc. Na trzeciej lokacie znalazł się Nickelodeon - będący najwyżej w zestawieniu kanał dziecięcy. Jego udział spadł o 5,85 proc. do 4,99 proc.Czwarte miejsce zajął nadawany naziemnie kanał TV Puls, zyskujący 10,90 proc. do 4,78 proc. Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP1, której udział zmniejszył się o 15,45 proc. i wyniósł 4,76 proc.Oczko niżej znalazł się kanał Puls 2. Jego średni udział w badanym okresie wyniósł 4,58 proc., po wzroście o 100,88 proc. - największym w rankingu. To naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci.Na siódmym miejscu z 4,54 proc. udziału sklasyfikowana została stacja Cartoon Network. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. jej wynik zmalał o 4,42 proc.Dopiero ósme miejsce zajęła TVP2, której średni dobowy wynik pomniejszył się o 11,68 proc., do 4,31 proc.W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje jak: MiniMini+ (3,93 proc. udziału; spadek o 32,24 proc. - największy w zestawieniu) i Disney Channel (3,80 proc.; - 23,23 proc.).












