Dzielnicowe Akcje - mobilna gra internetowa piwa Królewskie

Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) wystartowała z nową aktywacją digitalową - mobilną grą miejską. Za koncept odpowiada agencja Twin.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Mechanizm Dzielnicowych Akcji wykorzystuje geolokalizację i zachęca do odkrywania miasta przez pryzmat nietypowych miejsc z lokalnym, dzielnicowym kolorytem. Celem jest zdobycie jak największej liczby punktów poprzez „odblokowanie” symboli - pinezek umieszczonych w konkretnych miejscach na mapie. Staje się to możliwe, gdy uczestnik znajdzie się w niedalekiej odległości od danego miejsca, a jego smartfon ma włączoną funkcję geolokalizacji. O wyniku decyduje zarówno łączna liczba punktów, jak i czas, w jakim zostały zdobyte. Do rozpoczęcia gry nie jest wymagana instalacja dodatkowych aplikacji.

-  Naszym celem było stworzenie aktywacji odpowiadającej potrzebom ludzi młodych, chcących poznawać miasto w nieszablonowy sposób. Dziś przeważnie zwiedzamy nowe miejsca nie z wydrukowaną mapą, lecz ze smartfonem w dłoni - mówi Emilia Wróblewska, brand manager marki Królewskie w Grupie Żywiec.

Zabawa potrwa do 30 kwietnia.Grę przygotowała agencja Twin.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów