Spot z kampanii pokazuje osoby, które przygotowują, a potem wywieszają biało-czerwone flagi w różnej formie: od klasycznych flag w różnych rozmiarach, po szarfy, tatuaże czy słodycze. Bohaterowie reprezentują różne grupy wiekowe i społeczne oraz aktywności życiowe.
Wideo kończy się zachętą do wywieszenia flag Polski Dnia Flagi RP obchodzonego 2 maja.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/morze-flag-rmf-fm-akcja-kiedy-gdzie-10-tysiecy-flag,7171080347981441a ##
Spot jest dostępny na portalach społecznościowych, a także emitowany w pociągach, na dworcach kolejowych, lotniskach i w warszawskim metrze. Wyświetlono go też we wtorek podczas koncernu na błoniach PGE Narodowego z okazji 15. rocznicy przystąpienia Polski do Unii Europejskiej.
Do akcji włączyli się też harcerze, którzy w całym kraju rozdawali naklejki zapraszające do wspólnego świętowania Dnia Flagi.

Kampania jest organizowana przez Biuro Programu „Niepodległa”, które podlega Ministerstwu Kultury i Dziedzictwa Narodowego.











