Elżbieta Nowacka pracuje w Agorze od 2003 r. Zaczynała na stanowisku zastępcy dyrektora sprzedaży „Gazety Wyborczej”. Od 2004 r. jako dyrektor działu klientów strategicznych „Gazety Wyborczej” współpracuje z domami mediowymi i najważniejszymi klientami reklamowymi „Gazety”. Teraz łączyć będzie to stanowisko z funkcją p.o. dyrektora sprzedaży "GW" i magazynów.
Nowacka zanim rozpoczęła pracę w Agorze, była szefową biura reklamy „Rzeczpospolitej”.
Iwona Grochowska dyrektorem sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Czasopism Agory była od marca br.
W lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Gazety Wyborczej” wyniosła 183 464 egz. (dane ZKDP). Spadek sprzedaży tego dziennika w porównaniu z tym samym okresem ub. r. wyniósł aż 17 proc. (więcej na ten temat).












