Emocjonalne animacje w nowej kampanii o bezpieczeństwie na drodze

Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Ministerstwo Infrastruktury w nowej kampanii „Pomyśl przed” przypominają, że bezpieczeństwo na drodze zaczyna się od refleksji nad własnym zachowaniem. Pokazują w niej, że każdy może znaleźć się w sytuacji, w której drobne uchybienie zmienia się w tragedię.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Emocjonalne animacje w nowej kampanii o bezpieczeństwie na drodze

Cykl pięciu animacji 3D pokazuje realne błędy uczestników ruchu – momenty nieuwagi, rutyny, lekceważenia zasad. Każda historia kończy się prostym, ale mocnym komunikatem: „I po jabłkach”, „I po zabawie”, „I po herbacie”, „I popisane”, „I po zawodach”. To efekt wyborów, które wydawały się błahe. Finałowe hasło – „Pomyśl przed” – ma szansę zatrzymać odbiorców na dłużej.

– Chcemy mówić o błędach, ale nie grozić palcem – mówi Konrad Romik, sekretarz KRBRD. – Te filmy nie są instrukcjami, lecz krótkimi historiami z życia. Obrazem, emocją i skutkami chcemy dotrzeć do odbiorców – dodaje.

grafika

Realizacja animacji w technologii 3D pozwoliła na pełną kontrolę nad dramaturgią i mimiką postaci. Dzięki narzędziom takim jak iClone, Face Key, Face Puppet i AccuFace Mocap, bohaterowie filmów zyskują autentyczność i wyraz emocjonalny, który trudno osiągnąć w tradycyjnej produkcji.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada Keino Grupa, za produkcję – Joho. Kampania emitowana jest w mediach społecznościowych i na YouTube, a także na ekranach w pociągach PKP Intercity. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"