„Alicja w Krainie Czarów”, „Nad Niemnem” i „Ojciec chrzestny” w kampanii Empik.com (wideo)

Szalony Kapelusznik z „Alicji w Krainie Czarów” parzący kawę w nowoczesnym ekspresie i Emilia Korczyńska z „Nad Niemnem” cierpiąca z powodu globusa w nowej kampanii Empik.com mają zwracać uwagę na nowe kategorie produktowe tego sklepu internetowego. Kampanię przygotowała agencja Grey Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Alicja w Krainie Czarów”, „Nad Niemnem” i „Ojciec chrzestny” w kampanii Empik.com (wideo)

Nowa kampania Empik.com sięga po znane dzieła i bohaterów ze świata kultury i rozrywki, żeby opowiedzieć o stale rosnącej ofercie empik.com i o nowych kategoriach produktowych dostępnych online. Bohaterami pierwszej jej odsłony są Szalony Kapelusznik z „Alicji w Krainie Czarów” oraz Emilia Korczyńska z „Nad Niemnem”. W kolejnej pojawi się tytułowy bohater „Ojca chrzestnego”.

- Empik.com figuruje w świadomości konsumentów jako swoiste przedłużenie stacjonarnych salonów, powielające ich ofertę. Zadaniem komunikacji, którą wypracowaliśmy jest zmiana tego sposobu myślenia. Salony Empik pozostaną ostoją kultury jak tego pragną klienci, ale w kanale internetowym, obok rozbudowanej oferty książek, filmów, muzyki, gier, prasy oraz artykułów papierniczych i kreatywnych, pojawiły się również produkty dla Domu i Ogrodu, Zdrowia i Urody, Dziecka oraz Zabawki i Elektronika. Ponad 1,5 mln artykułów sprawia, że empik.com jest e-sklepem z największą ofertą w Polsce - mówi Mira Dobek, dyrektor marketingu Empiku.

Kampania reklamowa będzie realizowana do 22 października i opiera się na promowaniu czterech kategorii produktowych: Dziecko, Zabawki, Zdrowie i Uroda, Dom i Ogród oraz informowaniu o zaletach zakupów online: atrakcyjnych cenach z dodatkowymi promocjami z kartą Mój Empik i darmowej dostawie do salonów większości produktów.

grafika

Akcja realizowana jest w wybranych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Działania reklamowe będą prowadzone także na  nośnikach oudoorowych w największych miastach w Polsce (citylighty na przystankach autobusowych, a w Warszawie -  citylighty przy wejściu do metra, metroboardy w metrze, backlighty pod rotundą i niestandardowe naklejki w metrze na peronach).

Koncept kreatywny kampanii przygotowała agencja Grey Group. Reżyserem spotu reklamowego jest Martyna Iwańska, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Bomaye, za postprodukcję obrazu studio Miło, zaś dźwięku - studio Głośno. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji