Enea szykuje się do przetargu kreatywnego. Na razie sonduje rynek

Spółka Enea, zajmująca się m.in. sprzedażą energii elektrycznej planuje przeprowadzić w I kwartale 2025 roku przetarg na kompleksową obsługę kreatywną - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Obecnie bada pod tym kątem rynek.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Enea szykuje się do przetargu kreatywnego. Na razie sonduje rynek

Spółka Enea, w celu rozeznania zainteresowania agencji reklamowych udziałem w przetargu na jej kompleksową obsługę kreatywną przeprowadza badanie rynku w tym zakresie. Chce m.in. pozyskać informacje o zainteresowaniu agencji nawiązaniem współpracy ze spółką Enea w zakresie kompleksowej obsługi kreatywnej działań reklamowych oraz możliwości realizacji przez nich przedmiotuzamówienia w formie umowy ramowej. 

Dlatego też zaprasza agencje do złożenia wstępnej oferty (RFI). Powinna ona zawierać m.in. informację na temat zakresu oferty, informację na temat doświadczenia. Uzyskane odpowiedzi mają być podstawą do przygotowania przetargu, który ma odbyć się w I kwartale 2025 roku. Zainteresowane agencje mogą złożyć swoje odpowiedzi do 30 grudnia. 

Enea planuje wybór agencji reklamowych m.in. do współpracy przy tworzeniu strategii promocyjnej/reklamowej w obszarze offline i online w ramach realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych; współpracy przy tworzeniu strategii zaangażowania społecznego marki oraz przy tworzeniu i realizacji komunikacji z interesariuszami Enea itd. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"