Eobuwie zachęca do świątecznych zakupów

Marka eobuwie startuje z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać  do zakupów w świątecznym klimacie. Działania przygotowały agencja Pacyfika i Papaya Films.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Eobuwie zachęca do świątecznych zakupów

Kampania marki eobuwie po raz pierwszy wykorzystuje format reels-ów, czyli kilkunastosekundowych form video, produkowanych specjalnie pod media społecznościowe.

eobuwie z kampanią w social mediach

Dzięki zastosowaniu atrakcyjnych reels’owych trików montażowych, animacji i ferii barw inspirowanych twórczością Wesa Andersona, światełek i dziecięcego śmiechu, spoty mają ciepły i emocjonalny charakter.

Kampania będzie obecna na Facebooku, Instagramie i YouTube na 17 rynkach od 3 do 29 grudnia. Spot zostanie także wyemitowany w charytatywnym bloku mikołajkowym stacji Polsat.

Za kreację i realizację kampanii odpowiadają agencja Pacyfika i Papaya Films.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela