Facebookowy fanpage Eska TV na koniec września br. miał 1,47 mln użytkowników, o 0,5 proc. mniej niż miesiąc wcześniej - pokazują dane firmy SoTrender.
Po ponad milion użytkowników mają jeszcze profile TVN24 (1,28 mln), TVN i Disney Channel Polska (po 1,03 mln) oraz MTV Polska (1 mln).
W skali miesiąca największe wzrosty procentowe (po 2 proc.) zanotowały Canal+ Sport i TVN Style, natomiast największy spadek (o 0,9 proc.) - Nickelodeon.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvp2-wyprzedzila-tvp1-ogladalnosc-telewizji-pazdziernik-2017 ##
Na fanpage’u TVN24 najbardziej zaangażowanych (tzw. storytellers) było 108,1 tys. użytkowników, o 20 proc. mniej niż miesiąc wcześniej. Jeszcze większe spadki procentowe tego wskaźnika zanotowały profile Eurosportu (o 41 proc. do 35,7 tys.), TVP Sport (o 56 proc. do 21,1 tys.), TVP Kultura (o 27 proc.) oraz TVP Info i Telewizji Republika (o 24 proc.).
W przypadku fanapage’a 4fun TV ten wskaźnik zwiększył się o 10 proc. do 60,9 tys., a na profilu TVN - o 22 proc. do 44,9 tys. Profil Disney Chanel Polska osiągnął wzrost o 83 proc;, a TVN Style - o 112 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn-przed-disney-channel-liderem-stacji-tv-na-youtubie-voice-of-poland-najpopularniejszym-programem ##
Na profilu TVN24 różne aktywności wykonało 253,4 tys. użytkowników, o 3 proc. mniej niż miesiąc wcześniej. Fanpage 4fun TV zanotował pod tym względem spadek o 7 proc. do 110,2 tys., TVN - o 20 proc. do 100,2 tys., a MTV Polska - o 15 proc. do 99,1 tys.
Za to profil Eska TV osiągnęła wzrost o 88 proc. do 75,1 tys., TVN Style - aż o 475 proc. do 44 tys., a TLC Polska - o 182 proc. do 12,6 tys.
Na fanpage’u TVN24 wskaźnik interaktywności wyniósł 2,34 mln, a na profilu Telewizji Republika - 1,18 mln.











