Eskadra Advertising promuje Kraków na targach i festiwalach

Podczas zagranicznych targów turystycznych i festiwali artystycznych trwa promocja Krakowa i tamtejszej opery. Akcję pod hasłem „Dzień w Krakowie. Wieczór w Operze” przygotowała Eskadra Advertising.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Promocja Krakowa na targach i festiwalach zagranicznych podkreśla jego ofertę kulturalną ze szczególnym uwzględnieniem Opery Krakowskiej. Przekaz pod hasłem „Dzień w Krakowie. Wieczór w Operze” opiera się na motywie korony odzwierciedlającym królewski charakter tego miasta oraz muszce symbolizującej wykwintny styl wieczorowy.

grafika

Akcja obejmuje album, broszury, ulotki oraz aranżację stoiska wystawienniczego Krakowa na targach turystycznych w Berlinie i Londynie oraz festiwalach artystycznych w Wiedniu i Edynburgu. Strategię i kreację tej kampanii przygotowała agencja Eskadra Advertising.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów