— Złożoność kontekstów kulturowych, językowych i cyfrowych często utrudnia reklamodawcom utrzymanie trafności. DeepContext otwiera przed nimi możliwość budowania bardziej autentycznych strategii i ich wdrażania na dużą skalę. Umożliwia efektywne realizowanie tych planów, zapewniając, że kampanie pozostają aktualne w czasie rzeczywistym na każdym rynku — mówi Marcel Sandoval, chief product officer w Eskimi.
DeepContext umożliwia agencjom i markom tworzenie lub przesyłanie blueprintów marki — strategicznych wytycznych lub briefów — które określają, w jaki sposób marka powinna być prezentowana w środowiskach cyfrowych. Po ustaleniu blueprintu platforma automatycznie ocenia i klasyfikuje miejsca reklamowe na podstawie tego, jak dobrze odpowiadają one specyficznym wymaganiom marki.
Monitorowanie stron w czasie rzeczywistym
Zamiast opierać się na standardowej analizie słów kluczowych, DeepContext potrafi ocenić pełną treść strony (np. ton, sentyment i tematy) i dopasować ją do indywidualnego blueprintu marki, aby zapewnić maksymalną trafność.

Narzędzie dostarcza też informacje w czasie rzeczywistym, przejrzyste uzasadnienia dla umiejscowień reklam oraz inteligentniejsze zabezpieczenia marki, które unikają fałszywych blokad, zachowując jednocześnie kontekstowe dopasowanie reklam.
W odróżnieniu od innych rozwiązań reklam kontekstowych oferowanych przez platformy DSP, rozwiązanie Eskimi wykorzystuje również monitorowanie stron internetowych w czasie rzeczywistym, zapewniając, że reklamy marki pojawiają się na nowo opublikowanych i wysoko trafnych stronach.
Platforma obsługuje także większość języków świata, co umożliwia reklamodawcom w Polsce dotarcie do odbiorców poza tradycyjnymi rynkami.










