Etna Group dla marki Pinio

Od stycznia br. Etna Group rozpoczęła współpracę z nową marką mebli dla dzieci Pinio. Marka należy do polskiej firmy Drewnostyl.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiadać będzie za całość działań komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem marki Pinio na polski rynek. Nawiązana współpraca dotyczy PR produktowego, ePR oraz CSR. Etna Group zajmie się także organizacją wydarzeń specjalnych. Ze strony agencji za obsługę klienta i realizację projektu odpowiadać będzie Julita Pastuszka.

Umowa została podpisana na okres jednego roku. Etna Group została wybrana w wyniku konkursu ofert.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style