Etykietowanie opon w krajach Unii Europejskiej

Informacje o przepisach UE są już dostępne na stronie www.etykietynaopony.pl  Warszawa, 9 listopada 2011 r. – Unia Europejska wprowadza ujednolicone przepisy dotyczące etykietowania opon. Od listopada 2012 r. każda opona do samochodów osobowych, lekkich aut dostawczych, jak i ciężkich pojazdów ciężarowych – wyprodukowana po 30 czerwca 2012 r. - będzie musiała być wyposażona w informację graficzną w formie nalepki. Szczegółowe informacje o unijnych przepisach, a także kompendium wiedzy o etykietowaniu opon, przygotowane przez Grupę Goodyear w Polsce, można już znaleźć na stronie www.etykietynaopony.pl, a także na www.debica.com.pl/etykiety. Etykiety zawierać będą informacje na temat 3 wybranych parametrów opony. Klienci będą mogli zapoznać się z nimi za sprawą nalepki, na której w przystępny graficznie sposób zostaną przedstawione:

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

  • ekonomiczność (efektywność paliwowa),
  • przyczepność na mokrej nawierzchni,
  • generowany przez opony hałas.

„Etykiety umożliwią konsumentom porównanie opon różnych producentów pod kątem 3 wskazanych przez Unię Europejską parametrów. Zapewne przyczynią się do podejmowania jeszcze bardziej świadomych decyzji zakupowych, dzięki którym klienci wybiorą najlepsze, czyli najbliższe ich potrzebom ogumienie” – powiedział Waldemar Jarosz, Dyrektor ds. Handlowych Grupy Goodyear w Polsce.Na stronie www.etykietynyopony.pl można znaleźć informacje m.in. na temat przepisów UE, parametrów prezentowanych na etykietach (i tego jak należy je czytać - co oznacza na etykiecie litera A, a co G), historii znakowania oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Wszystko zaprezentowane jest w przystępnej formie, uzupełnione o atrakcyjne grafiki. Strona posiada również intuicyjne menu, które ułatwia użytkownikom poruszanie się po niej.Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby  gumowe oraz środki chemiczne w ponad 54 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia około 73 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele