- ekonomiczność (efektywność paliwowa),
- przyczepność na mokrej nawierzchni,
- generowany przez opony hałas.
„Etykiety umożliwią konsumentom porównanie opon różnych producentów pod kątem 3 wskazanych przez Unię Europejską parametrów. Zapewne przyczynią się do podejmowania jeszcze bardziej świadomych decyzji zakupowych, dzięki którym klienci wybiorą najlepsze, czyli najbliższe ich potrzebom ogumienie” – powiedział Waldemar Jarosz, Dyrektor ds. Handlowych Grupy Goodyear w Polsce.Na stronie www.etykietynyopony.pl można znaleźć informacje m.in. na temat przepisów UE, parametrów prezentowanych na etykietach (i tego jak należy je czytać - co oznacza na etykiecie litera A, a co G), historii znakowania oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Wszystko zaprezentowane jest w przystępnej formie, uzupełnione o atrakcyjne grafiki. Strona posiada również intuicyjne menu, które ułatwia użytkownikom poruszanie się po niej.Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 54 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia około 73 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.












