Euro RSCG dla marki Kartell

Euro RSCG Sensors pomogła wprowadzić na polski rynek markę Kartell.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W tym celu agencja przeprowadziła szereg działań PR-owskich skierowanych do mediów, trendsetterów, gwiazd show-biznesu, a także środowisk biznesowych. Euro RSCG Sensors odpowiadała za przygotowanie i realizację kampanii PR i relacje z mediami. Agencja została wyłoniona na podstawie konkursu ofert. Dotychczas nikt nie zajmował się obsługą marki na polskim rynku. Osobą odpowiedzialną za działania dla klienta jest Ewa Lis, Senior Account Manager. Kartell skupia włoskich i światowych projektantów wzornictwa przemysłowego.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji