Euro RSCG New Europe dla LU Petitek

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Marka LU Petitki kontynuuje poszerzanie oferty produktowej w segmencie wafli familijnych. Kampania reklamowa, która wystartowała 27 października i została przygotowana przez agencję Euro RSCG New Europe. Kampania ma na celu zbudowanie świadomości marki LU Petitki Wafelkowe Batoniki oraz wyróżnienie unikalnych cech produktu w stosunku do LU Petitek Wafelków, jak i konkurencji.

Głównym przekazem kampanii jest podkreślenie bogactwa smaku LU Petitek Wafelkowych Batoników, występujących w wygodnym opakowaniu, które pozwala cieszyć się nimi w każdej sytuacji. Batoniki pakowane są w unikalny w swoim segmencie sposób - pięć indywidualnie zapakowanych batoników tworzy paczkę rodzinną. Stąd też w 15-sekundowej reklamie "Namiot" bohaterem jest pięcioosobowa rodzina. Spędzając wolny czas poza domem, każdy z członków rodziny odkrywa pyszny smak swojego batonika.

15-sekundowa reklama Namiot jest częścią kampanii promującej propozycję LU Petitek w nowym dla marki segmencie wafli. W kampanii wykorzystano telewizję (Polsat, TVP, TVN), a mediami zajął się MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji