Eurosport ma 25 lat. Zmieni szatę graficzną i rusza z kampanią

W 2014 roku Eurosport świętuje 25 lat istnienia. Z tej okazji rozpoczyna kampanię pod hasłem „We Live For Live” podkreślającą zaangażowanie stacji w pokazywanie sportu na żywo.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Eurosport ma 25 lat. Zmieni szatę graficzną i rusza z kampanią

Kampania ma trwać przez cały rok i będzie skierowana zarówno do odbiorców indywidualnych, jak i biznesowych. W jej ramach planowane są działania reklamowe oraz public relations, obecność na imprezach sportowych oraz aktywności w mediach społecznościowych.

Eurosport wprowadzi też na antenę szatę graficzną podkreślającą 25-lecie stacji. Dodatkowo zostanie zorganizowany międzynarodowy konkurs dla widzów z nagrodą w postaci „Złotego Biletu”, który umożliwi zwycięzcy wejście na wiele różnych imprez sportowych w Europie.

grafika

Nadawca zapowiada, że w 2014 roku wprowadzi także nowe produkty i usługi w technologii cyfrowej. Szczegółów na razie nie ujawnia.

Eurosport zaczął nadawanie w 1989 roku. Kanał był wówczas częścią raczkującego rynku telewizji satelitarnych. Obecnie Eurosport dostępny jest w ponad 70 krajach świata. W skład Grupy wchodzą też stacje Eurosport 2 i Eurosport News oraz serwis Eurosport.com.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Eurosportu w rynku w 2013 roku wyniósł 0,68 proc. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"