- W związku z realizacją nowej strategii, Grupa Eurozet wdraża plan integracji obszarów sprzedaży biura reklamy. Zmiany mają na celu zwiększenie efektywności operacyjnej i lepszego wykorzystania zasobów. Wkrótce zostanie ogłoszona nowa struktura połączonych działów sprzedaży – zapowiada Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.
Agnieszka Handerska jest związana z Grupą Agora od 2006 roku. Początkowo była kierowniczką sprzedaży „Wysokich Obcasów”, a od 2009 piastowała kierownicze stanowiska, odpowiadając za sprzedaż agencyjną w Grupie Radiowej Agora, a następnie w Grupie Eurozet – ostatnio jako dyrektor sprzedaży agencyjnej obszarów radio i online.
Wraz z obecną zmianą struktury biura reklamy Grupa Eurozet z firmą rozstają się Monika Jankowska-Janicka, dyrektor rozwoju sprzedaży bezpośredniej oraz Anita Jankowska, dyrektor sprzedaży bezpośredniej odpowiedzialna za klientów strategicznych.

Niezmiennie za kompleksową sprzedaż Grupy Eurozet odpowiada Maciej Moszczyński, który z początkiem sierpnia br. objął stanowisko dyrektora biura reklamy.
Agnieszka Handerska zastąpiła Adam Kościelskiego, który dołącza do Grupy Agora.











