Budzynowska odpowiada za współpracę z klientami bezpośrednimi, średnimi i mniejszymi, a także lokalnymi portalu.
Dyrektorem sprzedaży agencyjnej Gazeta.pl jest Wojciech Siulkowski, a funkcję dyrektora sprzedaży grupy Gazeta.pl odpowiedzialnego zarówno za sprzedaż agencyjną, jak i bezpośrednią pełni Renata Hendel. Natomiast nadzór nad całą strukturą sprzedaży jako dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl sprawuje Tomasz Pudlis.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gazeta-pl-artur-birnbaum-dyrektorem-ds-badan-i-strategii-ewelina-koscikiewicz-kierownikiem-dzialu-analiz-biznesowych,7171207144191617a ##
Ewa Budzynowska pracuje w grupie Gazeta.pl od marca 2016 roku, uczestniczyła w tworzeniu struktur działu sprzedaży klientów bezpośrednich.
Wcześniej przez ponad 10 lat była związana m.in. z Bauer Media, gdzie realizowała kompleksowe kampanie prasowe i projekty cross-mediowe dla kluczowych klientów. Ponadto współpracowała z firmami reklamy zewnętrznej Cityboard Media, Grupa99 i MyLED, zajmowała się pozyskiwaniem nowego biznesu oraz tworzeniem strategii sprzedaży.

Według badania Gemius/PBI w październiku br. serwisy i aplikacje grupy Gazeta.pl zanotowały 17,24 mln realnych użytkowników i 658,2 mln odsłon, a sam portal Gazeta.pl - 11,73 mln użytkowników i 242,8 mln odsłon.











