Na stanowisku tym zajmowała się m.in. tworzeniem i realizacją zintegrowanych strategii trade marketingowych i e-commerce w kanałach online i offline oraz wdrażaniem strategii Go-to-Market w różnych formatach handlu (tradycyjny, e-retail, e-commerce, pure players). Zarządzała kalendarzem aktywacji promocyjnych oraz działaniami omnichannel z partnerami handlowymi oraz prowadziła kampanie digital (Google Ads, SEO/SEM, social media, influencer marketing, remarketing, PPC). Zarządzała też budżetami marketingowymi oraz koordynowała działania merchandisingowe (POSM, planogramy).
Ewa Lis żegna się
Do Hisense przeszła z firmy Vestel International, gdzie spędziła niecałe 2 lata. Była tam product&marketing managerką na Polskę i region CEE dla brandów tv, takich jak: Toshiba, Hitachi, JVC.
Czytaj także: Dominik Wałęga dołącza do Lifetube

Wcześniej, przez ponad 13 lat, pracowała w LG Electronics, m.in. jako senior marketing communication manager.
W latach 2004-2007 była związana z agencją Havas PR Warsaw jako senior PR managerka. Wcześniej była też specjalistką ds. PR w agencji Headlines.











