Facebook ulepsza reklamy dla serwisów VoD. Mogą dodawać nowe tytuły do bieżących kampanii

Facebook wprowadza dla swoich partnerów z segmentu VoD nowy format reklamowy o nazwie Dynamic Ads for Streaming. Rozwiązanie pozwala reklamodawcom na bieżące dodawanie do prowadzonych już kampanii nowych tytułów dobranych do odbiorców na podstawie ich zainteresowań.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Podstawą rozwoju Facebooka są od wielu lat przychody reklamowe, które z roku na rok rosną. Świadczy o tym m.in. fakt, że w czwartym kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Facebooka wzrosły o 31 proc. do kwoty przekraczającej 27 mld dol.

Nowy format reklamowy

Coraz ważniejszą grupą reklamodawców na Facebooku są platformy VoD, które za pośrednictwem serwisu promują swoją ofertę i nowości.

Obecnie mechanizm reklamowy FB dla firm streamingowych funkcjonuje tak, że do promowania każdego nowego tytułu w ofercie serwisu jest konieczne stworzenie nowej, dedykowanej do tego reklamy.

Teraz Facebook zapowiedział, że jego partnerzy z segmentu VoD będą mogli korzystać z formatu o nazwie Dynamic Ads for Streaming ułatwiającego promocję.

Dzięki niemu użytkownik Facebooka może łatwo przeglądać z poziomu reklamy filmy i programy oferowane przez reklamodawcę i dopasowane do niego pod względem zainteresowań. Wcześniej konieczne było reklamowanie każdego tytułu osobno, teraz możliwe będzie po prostu dodanie kolejnych tytułów do kampanii, a algorytm ma sam dopasować go do właściwego odbiorcy na podstawie analizy jego zachowań w serwisie.

- Nasi partnerzy w segmencie streamingu wideo w ostatnim czasie dynamicznie rozbudowują swoją ofertę, i chcemy ułatwić im promowanie nowych i interesujących pozycji w ich bibliotekach – wyjaśnia w komunikacie James Smith, head of Entertainment, Enterprise w Facebooku. - Korzystając z Dynamic Ads for Streaming reklamodawcy nie muszą tworzyć nowych, oddzielnych kampanii dla pojedynczych tytułów. Wystarczy, że dodadzą nową pozycję do prowadzonych już działań, a algorytm Facebooka zasugeruje odbiorcy odpowiedni tytuł na podstawie jego zainteresowań i preferencji w sieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu