Facebook: funkcja Custom Audiences dla wszystkich reklamodawców

Facebook zapowiedział, że funkcja Custom Audiences będzie wkrótce dostępna dla każdego reklamodawcy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Funkcja Custom Audiences była wcześniej dostępna wyłącznie za pośrednictwem takich narzędzi jak Facebook API oraz Power Editor. Teraz stanie się ona częścią każdego panelu administratora reklamodawcy i pozwoli na wykorzystanie istniejącej listy obecnych klientów (w tym MailChimps) także na Facebooku. Dzięki wprowadzonym zmianom zarówno duże przedsiębiorstwa, jak i małe, jednoosobowe firmy będą mogły w prosty sposób tworzyć kampanie reklamowe na Facebooku w oparciu o cel biznesowy.

Custom Audiences nie pozwala na wykorzystywanie prywatnych danych użytkowników bez ich zgody. Nie zmienia się także zakres kontroli, jaki użytkownicy mają nad wyświetlanymi im reklamami.

grafika

Funkcja Custom Audiences została już udostępniona wybranym reklamodawcom w USA. Wszyscy mają otrzymać do niej dostęp przed końcem listopada br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?