Facebook wprowadza format reklam Automotive Inventory Ads dla branży motoryzacyjnej

Facebook wprowadza nowy format reklamowy dedykowany branży samochodowej. Automotive Inventory Ads to rozwiązanie, dzięki któremu sprzedawcy będą mogli zautomatyzować proces tworzenia i targetowania reklam dla osób zainteresowanych zakupem auta.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Facebook wprowadza format reklam Automotive Inventory Ads dla branży motoryzacyjnej

Facebook wyjaśnia, że Automotive Inventory Ads pozwalają dealerom tworzyć katalog z uwzględnieniem takich zmiennych jak marka, model, rok i lokalizacja dostępnych aut.

W oparciu o ten katalog oraz historię wyszukiwań samochodów na stronach motoryzacyjnych tworzona jest reklama, która ma pokazywać odbiorcy najbardziej dopasowane do jego potrzeb propozycje.

Jak wynika z badań Facebook IQ 63 proc. nabywców samochodów odkrywa nowe modele online. Serwis twierdzi, że marki które testowały format Automotive Inventory Ads odnotowały dobre wyniki, np. amerykański dealer Lexus Santa Monica osiągnął wzrost liczby wyświetleń stron ze specyfikacją modeli o 3,2 razy, przy jednoczesnej, trzykrotnej redukcji kosztów pojedynczej wizyty (w porównaniu z poprzednimi kampaniami o tym samym budżecie).

W trzecim kwartale 2018 r. Facebook odnotował przychód na poziomie ponad 13,5 mld dol., a zysk netto wzrósł do ponad 5,1 mld. Liczba użytkowników odwiedzających serwis co miesiąc wynosi blisko 2,3 mld.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"