Facebook testuje reklamy w trakcie materiałów wideo, także transmisji na Facebook Live

Facebook poinformował, że rozpoczyna umieszczać reklamy w środku filmów wideo publikowanych przez wydawców. Ich wyświetlanie w trakcie emisji filmów pozwoli wydawcom na monetyzację treści publikowanych w tym portalu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Facebook testuje reklamy w trakcie materiałów wideo, także transmisji na Facebook Live

Informację o tym, że umieszczanie reklam będzie możliwe w trakcie emisji materiałów wideo wydawców na Facebooku podano w czwartek. Mają one mieć formę reklam telewizyjnych, będą to tzw. reklamy mid-roll.

Facebook zapowiedział wprowadzenie takich możliwości już kilka tygodni temu, ale dopiero teraz wprowadza je w życie, obecnie w fazie testów.

Na razie z opcji tej korzystać może wąskie grono wydawców amerykańskich. Przychody z tych reklam zostaną podzielone w następujących proporcjach: 55 proc. z nich trafi do wydawców, 45 proc. - do Facebooka. Pojawiać się będą najwcześniej 20 sekund od startu materiału wideo. Nie będą emitowane częściej niż co dwie minuty.

Możliwe jest również umieszczanie reklam w transmisjach na żywo w ramach Facebook Live. Będą mogły pojawić się po czterech minutach od rozpoczęcia emisji materiału wideo, a reklama będzie mogła trwać 20 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"