Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone przed Play i Serce i Rozum

Facebook for Every Phone to niezmiennie najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Play oraz Serce i Rozum. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska.

km
km
Udostępnij artykuł:
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone przed Play i Serce i Rozum

Z najnowszych danych Socialbakers (na dzień 1 listopada 2016 r.) opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że najpopularniejszą facebookową stroną w Polsce jest Facebook for Every Phone, która ma 2,16 miliona fanów z naszego kraju i o ponad 135 tys. wyprzedza Play.

Kolejne są Serce i Rozum, Radio Eska, Wiedza bezużyteczna, Robert Lewandowski, Demotywatory, KWEJK.pl, Ewa Chodakowska i Allegro.

grafika

Wśród marek prowadzi Play, który ma 2,03 miliona fanów i wyprzedza Allegro, Orange, McDonald's, Reserved, Tymbark i Plus.

grafika

Wśród profili mediowych na czele jest Radio Eska (1,87 mln fanów z Polski), przed Eska TV, YouTube, Facebookiem, TVN24.pl, Onetem, MTV Polska, TVN, VIVA Polska i RMF FM.

grafika

Pozycję lidera wśród celebrytów utrzymał Robert Lewandowski, który ma 1,73 miliona fanów z Polski i wyprzedza Ewę Chodakowską oraz Kubę Błaszczykowskiego. Na kolejnych miejscach są Kamil Bednarek, Martyna Wojciechowska, Cleo, Vin Diesel, Eminem, SA Wardęga i Adele.

grafika

W kategorii Rozrywka na czele znajduje się Facebook for Every Phone, wyprzedzając Serce i Rozum, Abstrachuje.TV, Rezigiusza, serial "House", Shreka, Harry Pottera, "M jak miłość", Stuu Games oraz Blowka (po raz pierwszy w Top 10). Z czołówki wypadła "Szkoła".

grafika

Z kolei w kategorii Sport liderem jest FC Barcelona (1,1 mln fanów z Polski), która wyprzedza Real Madryt, Łączy nas piłka (oficjalny profil PZPN), Legię Warszawa, Borussię Dortmund, UEFA Champions League, Lecha Poznań, Manchester United, FC Bayern München oraz Arsenal.

grafika

Przychód Facebooka sięgnął w III kwartale 2016 roku 7,01 miliarda dolarów. To o 56 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2015 (4,5 mld USD).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela