Facebook Watch to platforma z oryginalnymi treściami wideo od zewnętrznych wydawców i producentów, m.in. National Geographic, Hearsta, Tastemade oraz Business Insidera. Projekt ruszył w sierpniu ubiegłego roku, na początek tylko na terenie USA. W kolejnych miesiącach oferta powiększała się o kolejnych partnerów - ABC News, CNN, Fox News Channel oraz Univision.
Pod koniec sierpnia tego roku Facebook Watch udostępniono użytkownikom na całym świecie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dla-amerykanow-telewizja-glownym-zrodlem-newsow-media-spolecznosciowe-wygrywaja-z-prasa-dlaczego ##
Globalna oglądalność Facebook Watch
Facebook pochwalił się pierwszymi statystykami po pierwszym kwartale od globalnego launchu Watcha. Wynika z nich, że każdego dnia serwis przyciąga na całym świecie 75 milionów użytkowników, w skali miesiąca zaś ok. 400 milionów. Średni dzienny czas korzystania z platformy to ok. 20 minut.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/facebook-serial-queen-america-catherine-zeta-jones-opinie-premiera ##
Facebook zapowiedział również wprowadzenie reklam w Facebook Watch na wszystkie rynki. Dziś pre-rolle są emitowane tylko w pięciu krajach.
Facebook Watch oferuje wideo o tematyce rozrywkowej, sportowej czy newsowej. Każdy może dostosować interfejs do swoich preferencji (w sekcji lista Obserwowane programy). Platforma oferuje też zakładkę do przechowywania klipów do obejrzenia na później.











