Facebook wprowadza targetowanie reklam według rodzaju sieci

Facebook udostępnił nową możliwość targetowania reklam, pozwalającą reklamodawcom docierać do ludzi zależnie od typu sieci, przez którą łączą się z internetem: 2G, 3G lub 4G.

km
km
Udostępnij artykuł:

Reklamodawcy na Facebooku mogą już dopasowywać komunikaty reklamowe do możliwości konkretnych sieci, aby nie obciążać urządzeń użytkowników i nie narażać ich na dodatkowe koszty transmisji danych.

Nową funkcją Facebook wychodzi naprzeciw oczekiwaniom marketerów chcących docierać z przekazem globalnie, niezależnie od typu urządzenia czy prędkości połączenia, w tym także do użytkowników z rynków rozwijających się (np. Indonezja, Tajlandia, Indie), gdzie nadal popularne są tradycyjne telefony komórkowe czy abonamenty z ograniczonymi pakietami transmisji danych.

grafika

Opcja targetowania reklam według prędkości sieci jest dostępna globalnie poprzez narzędzie Ad Creator, Power Editor oraz poprzez API.

W I połowie br. przychody reklamowe Facebooka wyniosły 4,94 mld dolarów (zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu