Liderem sprzedaży ogółem dzienników ogólnopolskich pozostaje"Fakt", wydawany przez Axel Springer Polska. Sprzedaż gazety wkwietniu 2008 r. wyniosła 513 126 egz., czyli 0,6 o proc. mniej niżw analogicznym okresie 2007 roku - wynika z najnowszych danychZwiązku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż zajmującej drugie miejsce "Gazety Wyborczej"(Agora) wyniosła 406 750 egz. Jest to wynik o 14 proc. gorszy niż wkwietniu 2007 roku.
Na trzecie miejsce awansował "Super Express" (Murator), którypodniósł swoją sprzedaż o 2,4 proc. do 201 667 egz.
Na czwartą pozycję z trzeciej spadł "Dziennik" (Axel SpringerPolska), który zanotował największy spadek sprzedaży wśródwszystkich gazet codziennych - zmniejszyła się ona aż o 31,5 proc.W kwietniu br. tytuł sprzedawał się w ilości 141 225 egz.

Dalej znalazła się "Rzeczpospolita" (Presspublica) ze średniąsprzedażą ogółem wynoszącą 137 115 egz. (spadek o 5,7proc.)
W kwietniu br. w porównaniu z marcem br. wzrosła sprzedaż jedynie"Dziennika" i "Gazety Prawnej".











