Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w samych kioskach i salonikach prasowych w pierwszym kwartale 2017 roku „Fakt” (Ringier Axel Springer Polska) sprzedawał się średnio w liczbie 276 061 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 9,24 proc. W tym kanale dystrybucji rozchodziło się 98,91 proc. sprzedawanych egzemplarzy „Faktu”.
Wiceliderem był „Super Express” (ZPR Media) ze średnim wynikiem na poziomie 133 137 egz., notując spadek o 8,34 proc. Sprzedaż kioskowa tej gazety stanowiła 99,43 proc. sprzedaży ogółem „SE”, co jest najwyższym wynikiem w zestawieniu.
Podium uzupełnia „Gazeta Wyborcza” (Agora), której średnia sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych zmalała najbardziej w zestawieniu - o 22,46 proc. i wyniosła 80 345 egz. Udział sprzedaży kioskowej „GW” w sprzedaży ogółem wyniósł 68,79 proc.

Ostatnią lokatę zajęła „Gazeta Giełdy Parkiet” (Gremi Media), która odnotowała jedyny wzrost w zestawieniu. Jej wynik w pierwszym kwartale br. zwiększył się o 0,80 proc. do 1 129 egz.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rzeczpospolita-i-echo-dnia-liderami-sprzedazy-e-wydan-dziennikow-w-i-kwartale ##

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Sprzedaż egzemplarzowa wydań drukowanych to sprzedaż tytułu prasowego w kioskach i salonikach prasowych i innych punktach, gdzie można nabyć prasę.











