Za 30-sekundowy spot przy "Faktach" w niedzielny wieczór trzeba zapłacić 84,2 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Spot dla emisji w dni powszednie jest 200 zł tańszy.
Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 70,4 tys. zł w niedziele i 60,9 tys. zł w dni robocze. Stawki dla spotów przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 57,5 tys. zł i 53,1 tys. zł.
Za reklamę przy serialu "Na Wspólnej" trzeba zapłacić 46,8 tys. zł, przy "The Floor" – 49,6 tys. zł, a przy finałowym odcinku "Ślubu od pierwszego wejrzenia" – 51,6 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy emitowanym w niedzielne wieczory programie "Lego Masters. Kierunek Polska" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 41,9 tys. zł, a przy "Kuchennych rewolucjach" - 48,3 tys. zł.
3 grudnia TVN pokaże "Viva! people power 2025". Reklamę przy tej produkcji wyceniono na 35,4 tys. zł.
Z kolei w pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia, 25 grudnia stacja wyemituje program "Mam talent pod choinkę" – spot przy nim wyceniono na 38,6 tys. zł.
W grudniu TVN będzie transmitować zawody z Pucharu Świata w skokach narciarskich i Turniej Czterech Skoczni. Bloki przy tych transmisjach podlegają specjalnej wycenie, w cenniku spoty wyceniono na maks. 36,4 tys. zł.
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv – po biurze reklamy TVP – podało ceny reklam na grudzień.











