"Fakty" z najdroższymi reklamami w TVN

W grudniowym cenniku reklamowym TVN, opublikowanym przez biuro reklamy TVN Media, najwyżej wyceniono reklamy przy serwisie informacyjnym "Fakty", emitowanym w niedzielne wieczory.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Fakty" z najdroższymi reklamami w TVN
Anita Werner, jedna z prowadzących "Fakty"

Za 30-sekundowy spot przy "Faktach" w niedzielny wieczór trzeba zapłacić 84,2 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Spot dla emisji w dni powszednie jest 200 zł tańszy.

Reklama przy serwisie sportowym kosztuje 70,4 tys. zł w niedziele i 60,9 tys. zł w dni robocze. Stawki dla spotów przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 57,5 tys. zł i 53,1 tys. zł.

Za reklamę przy serialu "Na Wspólnej" trzeba zapłacić 46,8 tys. zł, przy "The Floor" – 49,6 tys. zł, a przy finałowym odcinku "Ślubu od pierwszego wejrzenia" – 51,6 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy emitowanym w niedzielne wieczory programie "Lego Masters. Kierunek Polska" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 41,9 tys. zł, a przy "Kuchennych rewolucjach" - 48,3 tys. zł.

3 grudnia TVN pokaże "Viva! people power 2025". Reklamę przy tej produkcji wyceniono na 35,4 tys. zł.

Z kolei w pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia, 25 grudnia stacja wyemituje program "Mam talent pod choinkę" – spot przy nim wyceniono na 38,6 tys. zł.

W grudniu TVN będzie transmitować zawody z Pucharu Świata w skokach narciarskich i Turniej Czterech Skoczni. Bloki przy tych transmisjach podlegają specjalnej wycenie, w cenniku spoty wyceniono na maks. 36,4 tys. zł.

TVN Media jako drugie biuro reklamy tv – po biurze reklamy TVP – podało ceny reklam na grudzień.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7