Spot przy tej produkcji kosztuje 132,5 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek).
Na 98,7 tys. zł wyceniono reklamy przy serialu "Na sygnale", na 89,2 tys. zł przy "Barwach szczęścia", na 62,3 tys. zł przy "Na dobre i na złe"i na 44,9 tys. zł przy serialu "Rodzinka.pl".
13 grudnia TVP2 pokaże benefis Jacka Fedorowicza zatytułowany "Człowiek z poczuciem", a tydzień później - świąteczny koncert Ireny Santor "Maleńki znak". Spoty przy nich wyceniono na 49,3 tys. zł.
Z kolei 31 grudnia stacja będzie transmitować sylwestrowy koncert "Sylwester z Dwójką" – tutaj za reklamę trzeba zapłacić 86,3 tys. zł.
"Rolnik szuka żony najdroższy"
W TVP1 najwięcej kosztują spoty przy programie "Rolnik szuka żony" – na 71,7 tys.zł. Nieznacznie mniej trzeba zapłacić za reklamę przy emitowanym w niedzielne wieczory serialu "Czarna śmierć" – 69,7 tys. zł.

68,5 tys. zł to stawka dla spotów emitowanych przy serwisie informacyjnym "19.30" w dni powszednie. Cena za emisję przy wydaniu w niedziele jest niższa i wynosi 64,2 tys. zł.
Cena spotu przy serwisie sportowym wynosi 48,5 tys. zł w dni robocze i 70,9 tys. zł w niedzielne wieczory. Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 51,5 tys. zł i 70,5 tys. zł.
Z kolei za reklamę przy programie "Pytanie dnia" trzeba zapłacić do 54,5 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością reklamową w bloku przy serialu "Profilerka" zapłacą 47,6 tys. zł, przy "Zaraz wracam" – 40 tys. zł, przy "Komisarzu Alexie" – 32,4 tys. zł, a przy "Ojcu Mateuszu" – 30,8 tys. zł.
10 grudnia TVP1 będzie transmitować mecz piłkarskiej Ligi Mistrzów między Realem Madryt a Manchesterem City. Spoty przy tej transmisji wyceniono na 54,1 tys. zł.

Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na grudzień.










