Familijny magazyn katolicki już na rynku

Na rynku ukazał się pierwszy numer miesięcznika "Magazyn Familia",pierwszego w Polsce pisma katolickiego o tematyce rodzinnej.Wydawcą magazynu jest katolickie wydawnictwo Edycja Świętego Pawła.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Pismo czerpie z doświadczenia znanego na całym świecie włoskiegotygodnika "Famiglia Cristiana", który był inspiracją do stworzeniaczasopisma o współczesnej polskiej rodzinie.

Misją "Magazynu Familia" jest szeroko pojęta ewangelizacja ikształtowanie chrześcijańskiego światopoglądu poprzez odpowiedniodobraną treść i formę. Cele, jakie stawia przed sobą, to przedewszystkim tworzenie, umacnianie i odnawianie relacjirodzinnych.

Zasadniczą zawartość miesięcznika stanowią artykuły poświęconeżyciu rodzinnemu i wychowaniu, a także promujące wartościogólnoludzkie. "Magazyn Familia" opisuje sytuacje i problemy, zjakimi spotykają się współcześni Polacy, i podpowiada propozycjerozwiązań prowadzących do budowania jedności rodzinnej.

Pismo skierowane jest do rodzin w wieku od 25 do 45 lat,mających jedno dziecko lub więcej, o ustabilizowanej sytuacjizawodowo-ekonomicznej i rodzinnej, z wykształceniem średnim lubwyższym, żyjących w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców.

Redaktorem naczelnym miesięcznika jest brat Zbigniew Gawron,członek Towarzystwa Świętego Pawła (zgromadzenie zakonne będącewłaścicielem Edycji Świętego Pawła), wcześniej dyrektor wydawniczytego wydawnictwa. Jego zastępcą jest ks. Mariusz Krawiec -dziennikarz i publicysta. Zespół pisma tworzą doświadczenidziennikarze, współpracujący także z innymi mediami orazspecjaliści z różnych dziedzin.

"Magazyn Familia" można kupić w punktach Ruch-u, Kolportera,EMPiK-ach i parafiach. Nakład pierwszych numerów wynosi 100.000egz., objętość - 96 stron, a cena - 5,90 zł.

Wprowadzeniu pisma na rynek towarzyszy kampania reklamowa, którawspierać będzie trzy pierwsze numery. Obejmuje ona telewizję (TVP1, TVP 2), Radio Plus, prasę ("Fakt", "Super Express"), outdoor(publiproxy w punktach sprzedaży prasy) oraz plakaty wksięgarniach. Równolegle są prowadzone działania PR-owe. Za całośćaktywności dotyczących promocji i reklamy odpowiada firma AiMMedia.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online