Fashion House Group z nową identyfikacją wizualną od PRS

Fashion House Group (FHG), deweloper i zarządca centrów typu outlet w Europie Środkowej i Wschodniej oraz Rosji, zmienił swój wizerunek. Projekt nowego logotypu oraz systemu identyfikacji wizualnej wykonała agencja PRS.

km
km
Udostępnij artykuł:

Poprzez wprowadzenie nowego wizerunku FHG miało na celu podkreślenie zmian zachodzących w firmie, które wymagały oddzielenia działalności operacyjnej od działań centrów typu outlet, funkcjonujących jako Fashion House Outlet Centre. Nowe logo powstało na bazie elementów wchodzących w skład logo Fashion House Outlet Centre. Ma ono obrazować pojęcia kojarzące się z firmą (przestrzeń, budynki, architektura) i jednocześnie zachowywać spójność z dotychczasową komunikacją. Agencja PRS opracowała także layouty materiałów korporacyjnych FHG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji