Piłkarze FC Barcelona i gracz e-sportu xPeke reklamują Gillette Mach 3 Turbo (wideo)

Trwa kampania reklamowa maszynek do golenia Gillette Mach 3 Turbo (produkowanych przez Procter & Gamble), w której występuję słynni piłkarze FC Barcelona i gracz e-sportu xPeke. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Grey, Townhouse i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spot z udziałem piłkarzy FC Barcelona m.in. Neymara, Luisa Suareza i Andresa Iniesty, pokazuje, jak starają sobie ułatwić różne czynności codziennie m.in. obcinanie włosów i golenie zarostu. Reklama przekonuje, że maszynki Gillette Mach 3 Turbo są dużo lepsze i wydajniejsze niż jednorazówki.

Kampania wynika z faktu, że marka Gillette jest globalnym partnerem klubu FC Barcelona.

Niedawno do emisji trafiła reklama Gillette Mach 3 Turbo z udziałem gracza e-sportu xPeke. Jej hasło główne to: „Gracz gotowy do gry”.

W ramach akcji planowana jest transmisja gry z udziałem xPeke (w serwisie Twitch, z polskimi napisami) podczas Intel Extreme Masters World Championship w Katowicach.

Reklama z piłkarzami FC Barcelona jest emitowana w telewizji i internecie, a z xPeke - tylko w internecie.

Kreacją kampanii zajęła się agencja Grey, produkcją spotów - firma Townhouse, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele