Fenomem dla marek Goodyear i Dunlop w social media

Po wygranym przetargu agencja Fenomem od początku br. zajmuje się obsługą marek opon Goodyear i Dunlop (należących do Goodyear Dunlop Tires Polska) w mediach społecznościowych. Poprzednio odpowiadała za to agencja Upgrade Marketing.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Fenomem dla marek Goodyear i Dunlop w social media

Fenomem zajmuje się przede wszystkim obsługą polskich fanpage’y facebookowych opon Goodyear i Dunlop - odpowiada za komunikację wizerunkową i sprzedażową oraz obsługę klientów. W tym celu przygotowuje wpisy, grafiki i treści wideo oraz realizuje dodatkowe akcje dla internautów.

- Naszym celem jest udoskonalenie komunikacji w mediach społecznościowych. Dlatego zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy Fenomem, który przedstawił nam interesujący plan działań na rok 2016, bardzo dobrze wpisujący się w naszą strategię. Zespół agencji Fenomen włożył dużo pracy w to, aby zrozumieć obie marki i nie pokazał nam jedynie przysłowiowych postów na Facebooka - wyjaśnia Marcin Nowomiejski, brand manager w Goodyear Dunlop Tires Polska.

Firma wybrała Fenomem do tego zlecenia w kilkuetapowym przetargu. Nie podano, ile ani które inne agencje brały w nim udział.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"