W ramach projektu powstało dwanaście 44-sekundowych odcinków oraz jeden, trzyminutowy materiał specjalny. Emitowane są w TVP2, od poniedziałku do piątku, po "Pytaniu na śniadanie" oraz na TVP VOD i YouTube.
Na przykładzie 12 rodzin z całej Polski widzowie poznają siłę słów – najpierw z perspektywy dzieci, następnie rodziców, a na końcu dzięki krótkiej, praktycznej wskazówce, jak wprowadzać pozytywną komunikację w codzienność. Marka pokazuje, że każde "przytulmy się" to inwestycja w szczęśliwe, pewne siebie dziecko.
Serię emitowaną w paśmie antenowym – a nie reklamowym – zbudowano w oparciu o DNA marki i wartości, które reprezentuje: bliskość, troskę i dobrą komunikację. Produkt nie pojawia się w odcinkach celowo - głównym elementem są emocje i relacje.
Każdy epizod to inne ważne słowo
Każdy epizod skupia się na innym "słowie od serca", m.in.: "Słowa zmieniają świat", "Kocham Cię", "Przytul mnie", "Dobrze, że jesteś", "Jesteśmy z Ciebie dumni", "Pobawmy się", "Zawsze mnie zaskakujesz", "Jesteś super", "Spełniaj marzenia", "Przytulmy się", "Ale niespodzianka!" oraz "Czego nauczyły nas słowa?".

Inspiracją do powstania serii była nowa kolekcja jajek Kinder Niespodzianka "Messages", na których opakowaniach umieszczono te same komunikaty.
Dentsu Polska odpowiada za kompleksową realizację produkcji – od opracowania kreacji, przez produkcję, po komunikację oraz współpracę z nadawcą.
Pierwszy odcinek już jest dostępny na YouTube oraz TVP VOD:











