F&F Store w Blue City

Za kilka dni, 1 marca w Blue City otwiera się pierwszy salon znanej brytyjskiej marki odzieżowej F&F. Otwarciu towarzyszyć będą wyjątkowe atrakcje, a na pierwszych 100 klientów czekają specjalne upominki.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W czwartek 1 marca, o godzinie 10:00 brytyjska marka modowa F&F otwiera swój pierwszy samodzielny sklep w Polsce. W salonie o powierzchni 750 m2, położonym na poziomie +1 warszawskiego Centrum Handlowego Blue City, znajdzie się duży wybór ubrań i dodatków z damskich i męskich kolekcji F&F, F&F Black i F&F Blue, bielizna oraz biżuteria. Dostępne będą też kosmetyki do makijażu F&F Made Up, perfekcyjnie dostosowane do bieżących trendów i kolekcji.

F&F oferuje ubrania i dodatki inspirowane aktualnymi kolekcjami światowych projektantów, w których można czuć się wygodnie i stylowo, nie wydając przy tym fortuny. Już od ponad trzech lat marka cieszy się w Polsce wciąż rosnącą popularnością. Kolekcje F&F są bogate i zróżnicowane: dla kobiet i mężczyzn w różnym wieku, odpowiednie do pracy, na przyjęcie lub weekendowy spacer, wychodzące naprzeciw klasycznym upodobaniom oraz trafiające do osób bardziej odważnych, eksperymentujących z modą. Główne linie damskiej kolekcji F&F na sezon Wiosna/Lato 2012: Sport Luxe, Great Gatsby i Urban Tribal to propozycje na stylizacje z charakterem i pomysłem. W tym sezonie nie zabraknie więc wyraźnie sportowych krojów w wydaniu glamour, plisów i lekkich tkanin inspirowanych stylem retro czy przyciągających oko etnicznych printów w ciepłych kolorach lata. Dla Panów marka F&F przygotowała eleganckie garnitury w modnych krojach i kolorach, propozycje na mniej oficjalne okazje utrzymane w stylu studenta brytyjskiego college’u oraz duży wybór ubrań czysto casualowych, idealnych dla wakacyjnych globtroterów. Wszystko jak zawsze w F&F: modne, w przystępnych cenach i dobrej jakości.

Więcej o F&F:

- Marka F&F została wprowadzona na rynki Europy Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja i Węgry) w

2008 roku.

- F&F Store w warszawskim centrum Blue City będzie obejmował wszystkie linie F&F z wyjątkiem linii

dziecięcych.

- 11 krajów, w których dostępna jest marka F&F, to: Czechy, Wielka Brytania, Irlandia, Polska, Węgry,

Turcja, Słowacja, Malezja, Tajlandia, Chiny i Korea.

- Szeroka oferta modnych ubrań F&F w Europie Centralnej obejmuje:

F&F: dobrej jakości, modne wzory dla każdego

F&F Black: kolekcja garniturowa

F&F Blue: kolekcja jeansowa

Lokalizacja: poziom „1”,Czas: 1marca 2012 r.

Centrum handlowo-rozrywkowe Blue City to unikalny w skali kraju projekt centrum czwartej generacji, łączący w sobie funkcje handlową, rozrywkową i biurową. Blue Cityto ponad 200 sklepów, restauracji, barów, kawiarni i punktów usługowych, duże centrum rekreacyjne, bogata oferta sportowa i atrakcje dla dzieci. Zapraszamy na www.bluecity.pl

Dołącz do nas na Facebook.com:www.facebook.com/CHBlueCity

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+