Fiat Chrysler rusza z przetargiem na obsługę reklamową w regionie EMEA

Koncern motoryzacyjny Fiat Chrysler rozpoczął przetarg na obsługę reklamową w regionie EMEA obejmującym Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Firma prawdopodobnie chce skonsolidować budżet reklamowy w jednym holdingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Fiat Chrysler rusza z przetargiem na obsługę reklamową w regionie EMEA

Koncern Fiata nie zdradza szczegółów prowadzonego przetargu. Zagraniczne media spekulują, że rozpoczęte procedury mają w efekcie doprowadzić do skonsolidowania obsługi reklamowej w jednym holdingu reklamowym.

Obecnie bowiem firma pracuje z kilkoma agencjami – np. we Włoszech czy w Polsce z agencją Leo Burnett.

Koncern jest także właścicielem takich marek samochodowych, jak Alfa Romeo, Chrysler oraz Jeep.

Przypomnijmy, że pod koniec ub.r. Fiat Chrysler wybrał w przetargu do obsługi mediowej dom mediowy Starcom (Publicis Media), kończąc tym samym siedmioletnią współpracę z domem mediowym Maxus.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia

Asystent AI Gemini trafi na urządzenia z Google TV także Polsce

Asystent AI Gemini trafi na urządzenia z Google TV także Polsce

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"
Materiał reklamowy

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"

Wartość globalnego rynku telewizji i streamingu przekroczy bilion dolarów. Oto najnowsza prognoza

Wartość globalnego rynku telewizji i streamingu przekroczy bilion dolarów. Oto najnowsza prognoza