„365 dni: Ten dzień” z rekordową premierą na Netfliksie

Polski film erotyczny „365 dni: Ten dzień” w czwartek, dzień po premierze na Netfliksie, był najchętniej oglądanym tytułem na platformie w ponad 70 krajach, m.in. USA i Wielkiej Brytanii. Dwa lata temu hitem na Netfliksie była pierwszy film z tej serii, emitowany wcześniej w kinach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„365 dni: Ten dzień” z rekordową premierą na Netfliksie
Bohaterowie "365 dni: Ten dzień", fot. materiały prasowe Netflixa

„365 dni: Ten dzień” na Netfliksie pojawił się w środę. Według danych serwisu Flixpatrol, analizującego popularność poszczególnych tytułów na Netfliksie, film w czwartek był najchętniej oglądaną produkcją na platformie.

Flixpatrol za obecność w rankingach TOP10 filmów i wszystkich produkcji w poszczególnych krajach, na których działa Netflix, przyznaje punkty. W czwartek „365 dni: Ten dzień” uzyskał 808 pkt.

„365 dni: Ten dzień” najpopularniejszy wśród filmów i seriali na Netfliksie

Wśród filmów na kolejnych pozycjach znalazły się „Obława w Silverton” (463 pkt) i „Tajemnice Marilyn Monroe: Nieznane nagrania” (436 pkt), a wśród seriali hitem dnia było „Skradzione serce” (658 pkt).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/netflix-pakiet-reklamy-jak-zamowic,7169870083102849a ##

Premiera „365 dni: Ten dzień” podbiła też oglądalność pierwszego filmu z tej serii - „365 dni”, dostępnego na platformie od dwóch lat. W czwartek wskoczył na czwarte miejsce wśród najpopularniejszych filmów (390 pkt).

grafika

„365 dni: Ten dzień” nie podbił jeszcze Indii, Japonii i Korei

W czwartek „365 dni: Ten dzień” był najpopularniejszym filmem w ponad 75 z ok. 90 krajów, w których rankingi TOP10 na Netfliksie monitoruje Flixpatrol. W tej grupie są USA, Wielka Brytania, największe kraje europejskie (także Polska), Australia, Brazylia i Argentyna.

W większości z tych rynków film osiągnął też wyższą oglądalność od wszystkich seriali na platformie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/co-ogladac-netflx-premiery-maj-lista-stranger-things,7169870870268033a ##

W nielicznych dużych krajach popularniejsze były w czwartek inne filmy: w Indiach i Bangladeszu „Gangubai Kathiawadi”, w Japonii „Legion samobójców: The Suicide Squad”, a w Korei Południowej „Venom 2: Carnage”.

grafika

„365 dni: Ten dzień”: obsada i twórcy

Film „365 dni: Ten dzień” jest kontynuacją historii Laury (gra ją Anna-Maria Sieklucka) i Massimo (Michele Morrone) opisanej w serii książek Blanki Lipińskiej.

- Laura i Massimo znów są razem, gorętsi niż kiedykolwiek. Niestety, sprawy komplikują rodzinne więzi Massimo i tajemniczy mężczyzna, który pojawia się w życiu Laury, pragnąc zdobyć jej serce i zaufanie... za wszelką cenę - czytamy w opisie produkcji.

Grają w niej także m.in. Magdalena Lamparska, Otar Saralidze, Ewa Kasprzyk, Dariusz Jakubowski, Ramon Langa, Natasza Urbańska, Tomasz Mandes i Natalia Siwiec.

Scenariusz napisali Mojca Tirs, Blanka Lipińska i Tomasz Mandes, zdjęcia wykonał Bartek Cierlica, a reżyserami są Barbara Białowąs i Tomasz Mandes. Film jest dostępny wyłącznie na Netfliksie, produkcją na zlecenie platformy zajęły się firmy, które zrealizowały „365 dni”: Ekipa i Open Mind Production.

„365 dni” na początku 2020 roku były w Polsce hitem kinowym - do zamknięcia kin po wybuchu epidemii w połowie marca przyciągnęły ponad 1,6 mln widzów. Z początkiem kwietnia film pojawił się na Netfliksie, gdzie mimo miażdżących recenzji w zagranicznych mediach osiągnął dużą oglądalność w wielu krajach.

Wiosną ub.r. Netflix zapowiedział, że zrealizuje dwa kolejne filmy z serii „365 dni”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dlaczego-netflix-traci-uzytkownikow-slabe-produkcje-dzielenie-konta-jak-to-zrobic,7169873731827841a ##

Netflix ma 222 mln subskrybentów

W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował spadek liczby subskrybentów o 0,2 mln do 221,64 mln. Kwartalne przychody platformy zwiększyły się rok do roku o 9,8 proc. do 7,868 mld dolarów, a zysk netto zmalał z 1,707 do 1,597 mld dolarów.

Netflix nie ujawnia danych z poszczególnych krajów oprócz USA. W Polsce od dwóch lat notuje zdecydowanie największą odwiedzalność wśród platform VoD. Według badania Mediapanel w marcu br. zanotował 14,03 mln użytkowników, 46,79 proc. zasięgu oraz 5 godzin, 5 minut i 19 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online