Finał „You Can Dance” i „Fakty” najdroższe dla reklamodawców w TVN

W ogłoszonym właśnie cenniku reklamowym TVN na czerwiec br. najwięcej kosztują spoty przy finałowym odcinku programu „You Can Dance” oraz przy niedzielnych wydaniach „Faktów”. Średnie stawki są zbliżone do tych sprzed roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W czerwcu TVN stawia głównie na filmy oraz powtórki większości programów nadawanych w wiosennej ramówce. Z anteny z początkiem miesiąca znika serial „Na wspólnej”. W poniedziałkowe wieczory stacja wyemituje powtórki programu „Mamy Cię!”, a zaraz po nim znane z anteny TTV programy „Ostre cięcie” i „Usterka”. We wtorki po wieczornym filmie widzowie obejrzą „Żony Hollywood” (g. 22.30), a godzinę później „Kuba Wojewódzki”. Powtórki „Kuchennych Rewolucji” nadawane będą w czwartki po godz. 20.00.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koniec-seriali-nie-rob-scen-i-maz-czy-nie-maz-w-tvn ##

Poranny śniadaniowy program „Dzień Dobry TVN” będzie gościć na antenie do 21 czerwca. Od 27 czerwca stacja nadawać będzie go tylko w niedzielne poranki, jako „Dzień Dobry Wakacje”.

W ofercie na czerwiec średnia cena reklamy w TVN utrzymuje się na poziomie ceny z czerwca ub.r. Jest niższa od gwarantowanej ceny (która wynosi 12916 zł) dla klientów deklarujących 100 proc. zakupu cennikowego.

W nadchodzącym miesiącu najwięcej kosztować będą reklamy przy finałowym odcinku „You Can Dance”, którego emisję zaplanowano na 1 czerwca. Reklamodawcy za spot (wszystkie ceny dotyczą reklam 30-sekundowych) zapłacą netto do 45,7 tys. zł.

Nieco mniej kosztować ich będzie obecność reklamowa przy niedzielnym wydaniu serwisu informacyjnego „Fakty” - do 41,9 tys. zł. To trochę mniej niż w czerwcu ub.r. gdy taki spot kosztował 47 tys. zł. W dni powszednie spoty przy programie to wydatek rzędu od 33,3 tys. do 40,4 tys. zł (rok temu 40,2 tys. zł), w soboty zaś - 32,1 tys. zł (wobec 33,2 tys. zł przed rokiem).

Reklama przy serwisie sportowym kosztuje w niedziele 36 tys. zł, w dni powszednie -33,8 tys. zł, z kolei przy „Pogodzie” - 34,9 tys. zł (niedziela), 32,3 tys. zł (dni powszednie).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-telewizyjna-3-7-proc-w-gore-wielka-czworka-traci-mocno-zyskuja-inne-stacje-z-naziemnej-tv-cyfrowej ##

W piątkowym paśmie „Superkino” najdroższa reklama to inwestycja 29,7 tys. zł (wobec 27,5 tys. zł w czerwcu ub.r.), w sobotnim wieczornym paśmie filmowym - do 27,1 tys. zł (19,6 tys. zł rok temu), zaś przy filmach w niedzielny wieczór - do 32,2 tys. zł (27,5 tys. zł w ub.r.).

Firmy zainteresowane obecnością reklamową przy programie „Uwaga!” zapłacą od 25,5 tys. zł do 32,6 tys. zł. Z kolei spoty przy powtórkach „Kuchennych Rewolucji” kosztować będą do 38,8 tys. zł, a przy „Mamy Cię!” - 30,8 tys. zł.

Za reklamę przy „Dzień Dobry Wakacje” trzeba będzie natomiast zapłacić od 4,2 tys. do 12,5 tys. zł.

Pod koniec zeszłego tygodnia swój cennik reklamowy na czerwiec udostępniła Telewizja Polska (zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa